InfoSolutions Polityka Prywatności
Polityka przetwarzania danych osobowych
Szanowni Państwo,
InfoSolutions sp. z o.o. przekazuje informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez InfoSolutions sp. z o.o. zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO.
Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest InfoSolutions sp. z o.o z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewskiej 37, lok. 2.43, 02-672 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego (gdzie jest przechowywana dokumentacja spółki) pod numerem KRS 0000587658, posiadająca numer NIP 5213713258 i REGON 363037660.
Dane kontaktowe administratora – InfoSolutions sp. z o.o. Z InfoSolutions można się skontaktować: • telefonicznie pod numerem: (22) 333-81-81; • pod adresem e-mail: office@infosolutions.info.pl; • pisemnie, przesyłając korespondencję na adres: InfoSolutions sp. z o.o., ul. Domaniewskiej 37, lok. 2.43, 02-672 Warszawa;
Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych Wyznaczyliśmy osobę odpowiedzialną za ochronę danych osobowych tj. Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować: • pod adresem e-mail: iodo@infosolutions.info.pl; • pisemnie, przesyłając korespondencję na adres: InfoSolutions sp. z o.o., ul. Domaniewskiej 37, lok. 2.43, 02-672 Warszawa, z dopiskiem: „Inspektor ochrony danych osobowych”. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz z korzystaniem przez Panią/Pana z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Cele przetwarzania danych, podstawa prawna oraz prawnie uzasadnione interesy InfoSolutions sp. z o.o. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu: • świadczenia usług dystrybucji w ramach umowy serwisowej, wdrożeniowej lub na inne usługi (w razie jej zawarcia, w szczególności na podstawie udzielonego przez Panią/Pana pełnomocnictwa) – ponieważ przetwarzanie w tym celu danych osobowych jest niezbędne do realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), którym jest prawidłowe świadczenie usług w ramach zawartej Umowy; • badania satysfakcji ze świadczenia usług – ponieważ przetwarzanie danych osobowych w tym celu jest niezbędne do realizacji naszego uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), którym jest prowadzenie badań satysfakcji ze świadczonych przez nas usług; • ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi ze świadczeniem usług w ramach umowy, lub z przetwarzaniem danych osobowych – ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do realizacji naszego uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), którym jest możliwość ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami; • działań marketingowych
Kategorie odbiorców danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty z następujących kategorii: • upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa (np. sądy i organy państwowe); • nabywcy wierzytelności; • świadczące usługi; • z zakresu doręczania korespondencji i przesyłek; • informatyczne i telekomunikacyjne; • z zakresu obsługi klienta, w tym telefonicznej lub elektronicznej; • księgowo – finansowe i podatkowe; • doradcze, audytorskie i kontrolne; • prawne i windykacyjne.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy obejmujący Unię Europejską (UE), Norwegię, Liechtenstein i Islandię Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy obejmujący Unię Europejską (UE), Norwegię, Liechtenstein i Islandię
Okres przetwarzania danych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji poszczególnych celów przetwarzania, tj. w zakresie: • świadczenia usług dystrybucji w ramach zawartej Umowy – do czasu rozwiązania albo wygaśnięcia Umowy albo wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu; • badania satysfakcji ze świadczonych usług – do czasu rozwiązania albo wygaśnięcia Umowy albo wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu; • ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – do momentu przedawnienia roszczeń związanych ze świadczeniem usług lub roszczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych albo wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu; • działań marketingowych – do momentu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu.
Przysługujące Pani/Panu prawa Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania, uzupełniania), ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Infosolutions lub z Inspektorem ochrony danych osobowych. Dane kontaktowe wskazane są wyżej. Ma Pani/Pan również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza RODO.
Prawo sprzeciwu Ma Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w jednym lub więcej następujących celach: • świadczenia usług serwisowania systemu informatycznego; • świadczenia usług wdrażania systemu informatycznego; • badania satysfakcji ze świadczenia usług; • ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu Umowy; • działań marketingowych. Przyczyną tego sprzeciwu musi być Pani/Pana szczególna sytuacja. Po otrzymaniu sprzeciwu przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu lub celach, co do których wyraził Pani/Pan sprzeciw, chyba że wykażemy istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. W celu skorzystania z prawa sprzeciwu należy skontaktować się z InfoSolutions lub z Inspektorem ochrony danych osobowych. Dane kontaktowe wskazane są wyżej.
Źródło pochodzenia danych i kategorie danych Jeżeli: • świadczymy Pani/Panu usługi serwisowania lub wdrażania systemu informatycznego – wówczas dane otrzymaliśmy osobiście; • wykorzystujemy dane do działań marketingowych – wówczas otrzymaliśmy dane osobiście, lub pochodzą z sieci Internet.
Informacja o wymogu lub dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach ich niepodania Podanie danych osobowych było dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy kompleksowej lub rezerwowej umowy kompleksowej.
Dane kontaktowe administratora – InfoSolutions sp. z o.o. Z InfoSolutions można się skontaktować: • telefonicznie pod numerem: (22) 333-81-81; • pod adresem e-mail: office@infosolutions.info.pl; • pisemnie, przesyłając korespondencję na adres: InfoSolutions sp. z o.o., ul. Domaniewskiej 37, lok. 2.43, 02-672 Warszawa;
Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych Wyznaczyliśmy osobę odpowiedzialną za ochronę danych osobowych tj. Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować: • pod adresem e-mail: iodo@infosolutions.info.pl; • pisemnie, przesyłając korespondencję na adres: InfoSolutions sp. z o.o., ul. Domaniewskiej 37, lok. 2.43, 02-672 Warszawa, z dopiskiem: „Inspektor ochrony danych osobowych”. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz z korzystaniem przez Panią/Pana z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Cele przetwarzania danych, podstawa prawna oraz prawnie uzasadnione interesy InfoSolutions sp. z o.o. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu: • świadczenia usług dystrybucji w ramach umowy serwisowej, wdrożeniowej lub na inne usługi (w razie jej zawarcia, w szczególności na podstawie udzielonego przez Panią/Pana pełnomocnictwa) – ponieważ przetwarzanie w tym celu danych osobowych jest niezbędne do realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), którym jest prawidłowe świadczenie usług w ramach zawartej Umowy; • badania satysfakcji ze świadczenia usług – ponieważ przetwarzanie danych osobowych w tym celu jest niezbędne do realizacji naszego uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), którym jest prowadzenie badań satysfakcji ze świadczonych przez nas usług; • ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi ze świadczeniem usług w ramach umowy, lub z przetwarzaniem danych osobowych – ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do realizacji naszego uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), którym jest możliwość ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami; • działań marketingowych
Kategorie odbiorców danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty z następujących kategorii: • upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa (np. sądy i organy państwowe); • nabywcy wierzytelności; • świadczące usługi; • z zakresu doręczania korespondencji i przesyłek; • informatyczne i telekomunikacyjne; • z zakresu obsługi klienta, w tym telefonicznej lub elektronicznej; • księgowo – finansowe i podatkowe; • doradcze, audytorskie i kontrolne; • prawne i windykacyjne.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy obejmujący Unię Europejską (UE), Norwegię, Liechtenstein i Islandię Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy obejmujący Unię Europejską (UE), Norwegię, Liechtenstein i Islandię
Okres przetwarzania danych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji poszczególnych celów przetwarzania, tj. w zakresie: • świadczenia usług dystrybucji w ramach zawartej Umowy – do czasu rozwiązania albo wygaśnięcia Umowy albo wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu; • badania satysfakcji ze świadczonych usług – do czasu rozwiązania albo wygaśnięcia Umowy albo wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu; • ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – do momentu przedawnienia roszczeń związanych ze świadczeniem usług lub roszczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych albo wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu; • działań marketingowych – do momentu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu.
Przysługujące Pani/Panu prawa Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania, uzupełniania), ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Infosolutions lub z Inspektorem ochrony danych osobowych. Dane kontaktowe wskazane są wyżej. Ma Pani/Pan również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza RODO.
Prawo sprzeciwu Ma Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w jednym lub więcej następujących celach: • świadczenia usług serwisowania systemu informatycznego; • świadczenia usług wdrażania systemu informatycznego; • badania satysfakcji ze świadczenia usług; • ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu Umowy; • działań marketingowych. Przyczyną tego sprzeciwu musi być Pani/Pana szczególna sytuacja. Po otrzymaniu sprzeciwu przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu lub celach, co do których wyraził Pani/Pan sprzeciw, chyba że wykażemy istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. W celu skorzystania z prawa sprzeciwu należy skontaktować się z InfoSolutions lub z Inspektorem ochrony danych osobowych. Dane kontaktowe wskazane są wyżej.
Źródło pochodzenia danych i kategorie danych Jeżeli: • świadczymy Pani/Panu usługi serwisowania lub wdrażania systemu informatycznego – wówczas dane otrzymaliśmy osobiście; • wykorzystujemy dane do działań marketingowych – wówczas otrzymaliśmy dane osobiście, lub pochodzą z sieci Internet.
Informacja o wymogu lub dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach ich niepodania Podanie danych osobowych było dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy kompleksowej lub rezerwowej umowy kompleksowej.